down to earth

grattis älskade lillebror på 17-års dagen! hoppas du får en bra dag <3
trots att stora syster inte är hemma och kan tetas, haha.

hemkommen efter en runda överallt med vera :)
vi började på gymmet, signade in oss! äntligen börjar jag mitt nya liv!
var där typ en timme, haha. fick en guidad tur, vi fick info om mycket.
betalade och beställde tid med en personlig tränare :)
vi ska få tre timmars hjälp av en kille, så vi vet hur vi ska fixa allt! haha.
24 hour fitness, here we come! hela året långt.
det roliga var, vera frågade: "hur länge har ni öppet på söndagar?"
jag höll på att skratta ihjäl mig, hahahahah ;D
så på söndag vid fem har vi vårt första gympass!

sen körde vi till crossroads, hittade en italiensk restaurang.
käkade sallad och mumsig pizza! smakade nästan som i italien :)
sen körde vi till target i redmond, blev en hel del inköp.
köpte en hink till min drejningskurs, lite mumsigt godis,
träningsskor och lite träningskläder. hade inte så mycket med mig
så jag får ju uppdatera träningsgarderoben nu när det börjar!
totalt idag har jag nog bränt närmre 500 $, och ni kan räkna ut resten själva ;D
jag vill nog helst inte göra den matteberäkningen, haha.

nu har jag bäddat ner mig i sängen med datorn.
ska nog titta på en film innan jag bäddar ner mig, men är lite trött :)
tittar just nu på "familjen annorlunda" på tv4 play, rätt roligt.
dagen gick bra idag med barnen, fredag eftermiddagrna går
rätt snabbt för det är två långa aktiviteter och sen är vi hemma lite sent.
har bara två barn med, vilket gör det lättare. men de två har
haft beteende som har gått upp och ner hela dagen..
min psoreasis, behöver jag säga mer?
vad och gjorde mitt knowledge test imorse till körkortet,
det gick ju helt åt helskotta :P ska göra det nästa på måndag tror jag!
har ju ingen panik, och nu vet jag ju vad jag ska förvänta mig med.
roliga planer inför imorgon som innefattar skype, vänner, bio :)



happy andréa on chritmas. with a messy room, haha.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0