en famn för mig

dricker vatten, är hungrig!
men pallar inte asa mig upp ur sängen..

denna dagen kändes lika kaotisk som i fredag.
det var jobbigt, nära till tårar får jag säga!
men ja, hoppas att det blir bättre snart.
vet att jag ska hålla ut, jobba på mitt tålamod
och mitt psyke, men fyfan, ibland är det extremt svårt!
i alla fall i detta huset med dessa barnen.
skrik och bråk börjar känns som en vardag, dock tråkigt.
jag vill se skratt, glada barn och skapa mig lyckliga minnen.
men på morrnarna tänker jag hur mycket jag ska behöva
höja rösten, trösta barn och se till att inga stora bråk händer.
det var ju liksom inte därför jag åkte hit,
för att må psykiskt dåligt hela tiden, vill ju ha en lycklig tid här!
men idag var det nära att jag bara ville sätta mig på ett plan hem.

har inte hunnit äta middag idag heller, slutade efter fem
och sen var det bara ta en liten paus, ta något snabbt
att äta och sedan köra till ena delen av bellevue college.
började min italienska idag, rätt roligt men det var mycket första gången.
pratade med några trevliga damer i mammas ålder,
de blev rätt fashinerade av mitt au-pair liv och alla resor, haha :)

på min lediga tid idag pluggade jag lite, pratade med mamma
på facebook och skypade rätt mycket med andreas :)

ska jobba torsdag och fredag kväll denna veckan, roligt!
eller inte, dessa två veckorna är hysteriska.
men jag hoppas jag inte går in i väggen, haha.
ska ju snart börja på alla mina spännande resor!
nu ska jag nana, ännu längre dag imorgon.
tre timmars college kurs istället för två, dock är colleget
jätte nära mitt hus så det tar inte så lång tid att ta sig hem :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0