favorite girl

nyduschad och precis käkat middag, kan inte bli bättre!
nu ska jag vika tvätt, göra läxa och titta på tv :)

eh, vaknade vid halv tio i morse, ingen sovmorgon direkt..
skypade med mamma och pappa! :) ett trevligt litet samtal.
sen gjorde jag vid mig, och bäddade rent i sängen.
simone och vera hämtade mig, vi drog till crossroads.
jag och vera köpte glass på cold stone, så mumsigt! :D
du väljer två glassorter och en godissort och de blandar
ihop allt, och sen kan du välja om du vill ha det i en strut eller bägare.
om du väljer strut kan du få en massa olika saker på den med :P



jag tog cheesecake och cottoncandy med snickers, och det var gott!
vi gick runder lite, sen körde vi till factoria mall och target :)
blev lite shopping idag alltså, och mest rosa för den delen..



blev en pyjamas, träningssweater, träningslinne, träningstopp, "pojkväns" kofta.

direkt när jag kom hem bytte jag kläder, vera kom och hämtade mig
och vi drog till gymmet. en timmes workout var inte fel :)
nu blir det inte gymmet förrens på onsdag.. och på torsdag ska vi på zumba!
och en annan sensation, jag sprang idag utan att knäna gjorde ont :D
en söt kille gjorde ju bara dagen ännu bättre! haha.
ska klura ut min italienska läxa nu. fattar inte, det är en hörövning?!



tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Michaela

vi höras när jag får internet igen! har varit lite dåligt med det den senaste månaden :)

2010-01-25 @ 12:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0