fearless

nyss hemkommen, sitter i pyjamas och myser.
låt mig berätta om min trevliga dag :)

körde som sagt på möte i förmiddags, körde inom starbucks för en smoothie!
blev lite vilse i redmond med, men tillslut hittade jag till rätt hus.
vi gjorde dock inte så mycket, pratade om brandsaker och
lite annat smått och gott, och sen fick vi köra hem igen :)
hem och byta om, sen körde jag och hämtade vera och mot gymmet!
över en och halv timme, och det var jobbigt.
ryan körde hårt med oss, men det känns kanon bra när man är klar.
knäna strejkade lite emellan åt, men de överlever väl..
körde hem, dusch, gjorde vid mig, skype och musik :)
hämtade vera igen och mot downtown! hittade en parkering snabbt idag,
inte så värst vanligt i denna staden.. köpte våra biobiljetter!
sen fixade vi bord på cheesefake factory, och mia kom :)
käkade en kycklingsallad, men dressing var lite mysko så den
var inte så värst mumsig, men efterrätten! citroncheesecake med hallonsås! :D



bara man tittar på den blir man ju sugen! jag och vera delade :)
vi pröjsade och begav oss mot lincoln square.
fick bra platser (för att vi var där först ;D) haha.
filmen var bra, rolig och jätte söta ungar!
på hemvägen körde vi inom starbucks, en chailatte.

ska snart krypa ner i sängen, mysa under täcket
och titta på tv, är inte så värst trött just nu hur det kan komma sig..
imorgon ska jag i alla fall ha sovmorgon :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0