feel it

glömde blogga igår, jag vet. plus att jag inte orkade..
har hittat en ny favvis låt, "feel it" men typ tiesto, sean kingston osv.. ;D

igår var det en vanligt jobbdag, gymnastik med L vid elva.
min hostmom var hemma tidigare igår, vid fyra
så jag slutade tidigare :) var rätt skönt, kopplade av lite på mitt rum.
vera kom och hämtade mig vid halv sex och vi drog till gymmet.
en zumba lektion (som mer kändes som en salsa lektion)
och sen lite löpning på det. skönt med träning!
hem och duscha och sånt, sen körde vi till appelbees.
åt en mumsig kycklingsallad och en liten dessert på det :)
sen hem, på med pyjamas och burrad ner mig i sängen med min bok.
den är jätte bra! har läst typ halva och kan inte slita mig..

jobbar hela dagen, och ikväll med.. min hostmom ska på bio med en kompis!
och jag ska nog med ta ungarna på bio :) vi ska se "tooth fairy".
imorgon ska vi ut och käka frukost, och sen blir det gymmet med vera.
på kvällen ska jag med min hostfamily på något event,
man ska klä upp sig och saker så det kan bli kul :)
de sa att det fanns möjlighet att jag kunde träffa flickor i min ålder!
det är någon tjejgrupp de är med i, så det blir nog bra.
på söndag blir det nog en roadtrip till portland och en chokladfestival :)

jag vill festa! suger dojja att inte vara 21 just nu..
vi sa att vi får fixa en hemmafest snart :)
får många trevliga mejl från familjmedlemmar hemma! trevligt.
alltid roligt att höra från hemma, även om jag inte kan vara fullt uppdaterad.



new york city! känns lite sjukt att jag har varit där :P
vill gärna åka tillbaka, känns som om jag missade en hel del sist.
nu ska jag nog pysa över till min bok, hihi.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0