good girls gone bad

precis hemkommen från skolan, rolig lektion som vanligt :)
börjar ju göra saker nu och då är det mer spännande!

jobbdagen idag gick bra, ungarna har skött sig.
förutom vid middagen, då blev det bråk och olika viljor.
min hostmom var ute ett ärende så jag hade barnen själva.
tillslut löste allt sig, min hostmom kom hem och jag tog
en break på mitt rum innan jag körde..
när jag kom upp igen kom de och bad om ursäkt :)
de är rätt söta ändå, trots att de kan bete sig som jag vet inte vad.

tack för orden pappa <3
hoppas hoppas hoppas!

ska hoppa in i duschen en snabbrunda, sen i säng.
har lite mejl att svara på med, annars gör jag det imorgon :)
törstig blev jag med nu, haha.
planera semester måste jag göra, är lite förvirrad nu med.
boka en frisörtid måste göras snarast, mitt hår är hemskt!

"please-just-take-me-back"
how do you love me now?

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0