gravity

ja, lång jobbdag idag! både upp och ner med ungarna.
har inte målat mitt rum, vi pallade inte och nu med
min dunderförskylning pallar jag absolut inte.
hoppas det bli imorgon, så vi får det klart :)
ätit kinesk mat till kvällsmat, vissa saker var godare än andra!
barnen är påväg till sängen, vilket är skönt.
ska upp och ha "vuxentid" med min hostmom sen.
fixa lite småsaker på datorn och kolla lite semester!
hon tog tempen på mig innan, så sött, hehe.
men jag var normal, så det var ingen fara än så länge!
skype med hanna i förmiddags förresten, så roligt <3
hon sa att jag var duktig på att blogga, haha. tack för komplimangen :)
har nästan läst ut min körkortsbok med, så jag kan göra
det jäkla testet på onsdag! måste köpa grejer till mina kurser med.

har varit helt slapp idag, osminkad, mjukiskläder och flätor.
orkade inte mycket mer imorse, förskylningen tar kol på mig,
lite ont i halsen med men ingen huvudvärk eller så..

hallå, jag får inga mejl.. kan ingen mejla mig? :)
och var hände med alla bloggläsare, försvunnit.
nu måste jag gå och snyta mig!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0