happy new year

då är vi inne på ett nytt år, och det välkomnar vi!
jag ska göra mycket spännande saker :)

igår var det en fullspäckad dag och idag är jag trött..
gick upp vid halv nio, och begav oss till en marknad i seattle.
vi tittade runder, rätt intressant och roligt.
sen körde vi hem och jag, karin och flickorna slappade.
jag körde oss till kidd valley, och vi käkade lunch :)
sen hem och släppa av E och sen körde vi till bion.
vi tittade på "alvin and the chipmunks 2", rätt rolig!
hem igen, hämta viivi och timo och köra till affären.
vi handlade sallad, efterrätt och champagne :)
när vi kom hem var det snabba ryck!
på med klänningen, locka håret och sminka sig.
vera kom hit vid sju och då var maten nästan klar :)
vi käkade grillad lax, med potatismos, sallad och nybakta bullar.
till efterrätt hade vi browniepaj med jordgubbar och vispgrädde!
riktigt mumsigt får jag säga :)

resten av kvällen bestod av samtal, smirnoff, champagne osv.
det var en trevlig kväll. vi elva körde jag, karin och vera in
till bellevue downtown för att vi trodde vi skulle få se
fyrverkerier, men nejdå.. ingenting! så arg jag blev.
så vi körde hem igen och slängde oss i sängen.
viivi väckte oss åtta imorse och då var det dags
att köra de till flyplatsen, men var hemma vid nio igen.
har sovit sen dess, skönt med sovmorgon!
pratade precis med mamma och pappa, och nu pratar jag
med tessan och emma :D roligt med kontakt hemifrån!
snart ska jag göra frukost, är hungrig..
inte göra något särkilt idag, lite städning och senare
starbucks med vera tror jag :) skön fredag!







gott nytt år :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0