higher

att ha ungarna imorse gick ju rätt bra ändå.
några småbråk som vanligt men börjar vänja mig nu!
efter jag lämnat ungarna körde jag och karin till
colleget för att köpa min italienskabok, 107 dollar..
den affären blev man ju fattig av, haha.
sen körde vi till en konstaffär och köpte mint kit
till min konstkurs. hem, fixa lite och kolla mejlen.
timo och viivi hängde med och vi körde och
hämtade L och sen körde vi till redmond för gymnastik.
på vägen hem körde vi inom starbucks, tog en
jordgubb-banan smoothie, och den var sjukt mumsig :D
mormorn hämtade E från skolan i förmiddags för hon var
lite sjuk, hoppas bara att hon ska till skolan imorgon för
annars är dagen helt körd för min del!
och att ha haft om en 4-åring idag har inte varit världens
lättaste får jag ju säga, trodde jag skulle få tinnitus för tusan!
har typ varit pussel och potatismannen idag med, haha :)
efter kvällsmaten kröde jag, karin, viivi och timo
till redmond, vi var på target och jag köpte en ny väska!



30 dollar var den väl värd :) blev lite annat med, godis, cola,
leggins, anteckningsblock och special k, blev så sjukt sugen!
sen skulle vi åka rullskridskor, men då var det stängt för en
privat fest, blir man sur eller vad..

blev pyjamas direkt när vi kom hem, tittat på "atlantis 2",
den var inte alls lika bra som den första ;P
planer på att köpa ny kamera snart med, ska börja kolla runder.

min psoreasis kan bara dra mig baklänges någonstans!
blir inte bättre, utan värre. får ju panik för tusan.
tyckte ju inte om mitt utseende innan och nu
gör jag ju verkligen inte det! men mamma, tack för de fina orden! <3
det är insidan som räknas trots allt.

snart ska jag sova, är rätt trött faktiskt.
börjar 11 imorgon, så skönt! :) men en stressig dag.

confused and affraid.
my heart is divided.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0