i can do what i want

precis nattat flickorna, nu är här tyst och skönt :) lite ovanligt.
det enda som hörs är hundarna och mina tangenter.
hör att min hostmom kommer hem nu, hon har varit på möte!
så snart ska jag ner och bädda ner mig med datorn,
är rätt trött idag. varit en normal dag ändå idag..

fått tid till läkaren, ska dit på onsdag! skönt.
min hostmom var snäll och fixade det till mig :)
och en annan bra sak, slipper jobba kväll imorgon!
det bli man ju glad över, speciellt för att det är fredag.

det har spöregnet hela dagen, jätte roligt..
bilresan gick bra till flygplatsen.
kom lite tårar när vi lämnade karin, :(
hon har ju blivit som en "amerikansk syster" för mig här.
det kommer kännas tomt i sängen ikväll.
och att resväskan i mitt rum är borta, gör rummet så stort!
men hon kommer ha det bra nu, och är påväg just nu
till en mycket bra plats där hon kommer trivas kanon.
när vi kom hem, gissa vad som hänt.. ?!
toan var översvämmad, vi hade vatten överallt i ungarnas
badrum men handywoman andréa fixade vettni :D
fixade stoppet i toan, torkade upp vattnet och tvättade handdukarna.
det hade dock runnit igen, så jag hade vatten i mitt
badrum i källaren, iuppe i taket och lite runt listerna.
förhoppningsvis är det ingen fara, för mer bekymmer behöver vi inte!
känns som om det är tillräckligt med bollar i luften nu.
blev ingen pizza till middag, rester. ingen motivation till annat ;P

imorgon ska jag göra min uppskrivning, 25 frågor eller något.
så svårt kan det väl inte vara ;P hallå?! haha.
jag och min hostmom tittar lite på kameror, nu är hon i telen.
ska nog gotta i mig lite svenskt godis senare :)
karin fick med sig en lång lista på saker hon ska skicka, haha!



snygga space needle, bild från bil! haha.
som jag troligtvis ska upp i snart, när vädret är bättre :)
ska göra en båttur runt om staden också!
kommer bli mycket turistsaker under året, men det skiter jag i!
jag är ju turist trots att jag har ett jobb här och bor här :)
nu ska jag dra mig ner till mitt rum i källaren - sovgott.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0