i spread my vings

jag har nog sett världens bästa film!
för er som inte vet vad jag pratar om - AVATAR!
jag är helt fångad av historien fortfarande.
och att vi såg den i 3D gjorde ju saken ännu bättre :)
så fint gjord, spännande story, exemplariskt bra.
en bättre film får man leta efter just nu!

eh, vaknade vid halv tio imorse.
vi städade badrummet och mitt rum, för det behövdes.
gjorde vid mig, sen skypade jag med mamma och pappa
typ i en halv timme, skönt att höra från huset! :)
nicolette kom och hämtade oss vid ett.
vi körde in till downtown, hittade en jäkla parkering till slut!
köpte våra biljetter, käkade lunch på mc'donalds och
sen gick vi till bion igen och ställde oss i kö.
vi fick bra platser och vi köpte glass med :)



såhär snygg är man på bio med 3D brillor och glass i näven!

precis hemkommen typ, klockan är runt sju här.
ska väl äta lite kvällsmat tror jag, och promenad skippar vi nog..
jag är trött och det är ny jobbvecka imorgon igen.
ska i alla fall hoppa in i duschen och värma mig :)
har lite ny design på bloggen med, tyckte det behöves en förändring!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia Karlsson

Hej kära syssling!



Åh, jag vill med gå och se Avatar, får se om jag kanske får med Nils på den:P hehe

Låter som allt flyter på där borta, låter härligt.

Imorgon börjar jag skolan igen, Idag är det exakt 5mån till jag tar studenten:)



Miss u<3

2010-01-11 @ 18:07:02
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0