in a room

jag sitter i ett partyroom med karin och väntar på att
L's gymnastik ska ta slut. precis pratat med mamma och pappa
i typ en halvtimme, skönt med uppdatering från hemma :)
vi har bestämt skypetid på lördag, för då är det kalas
för brorsan där hemma så då kan jag prata med alla!

gårdagen gick rätt bra, ungarna var på bra humör.
förutom minstingens utbrott på förmiddagen när vi
körde till feedingen i renton. men sen var hon är en ängel :)
men den ungen har fanimej värre humörsvängningar
än en gravid kvinna! haha. upp och ner konstant.

jag käkade middag igår, woho! haha, men det var äckligt.
någon ostblanding med pastan och gröna bönor, ingen höjdare..
nicolette kom vid sju, och sen kom vera vid åtta.
vi körde till starbucks i downtown, köpte chailatte och muffins :)
sen var det hem, kolla lite mejl och sen somnade jag rätt snabbt.
trots att hundarna var helt galna, rev på min dörr osv :P



men muffins var inte särskilt mumsig, haha.
imorse, efter vi lämnat ungarna i skolan, körde vi till
starbucks nära mitt hus och köpte våra smotthie, så mumsiga!



och här kommer en söt bild på mina hostbarn! G, E och L.
som jag skulle lagt upp igår, haha. men internet hemma är
fortfarande helt wired, hoppas på en ändring i helgen!

efter jag hämtat de äldsta efter skolan idag ska vi köra karin
till flygplatsen, hon beger sig till en säker och trygg plats!
att ha en rumskompis i tre veckor har ju inte varit helt fel.
har ju kunnat prata svenska och alltid haft någon där att
göra saker med, men hon kommer ju bli lyckligare såhär.
vill i alla fall bara tacka för tiden, det har varit kanonroligt!



tittar på L, hon är rätt duktig på att jula :) bättre än mig! haha.
jobbar kväll idag med, imorgon med, men det är bara till
nio båda dagarna så det är inte så farligt. nej, nu är hon snart klar.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0