let me know

godkväll godkväll, då har denna lördagen gått!
var ute på en härlig promenad i solskenet i förmiddags,
och tro mig, det var varmt! men skönt var det.
tog en snabbdusch när vi kom hem och sen hade
vi typ datortid, var rätt skönt att inte göra någonting.
vi skulle ju egentligen till bellevue square med amy,
men hon hade migrän och mådde inte alls bra.
så hon får krya på sig så får vi ta det en annan dag :)
jag och karin körde till bartell's istället, köpte en ny
creme till min psoreasis, en annan, som jag hoppas hjälper.
men jag får ringa en läkare så de får ta sig en titt.
sen körde vi till qfc och handlade jordgubbar, mums :P
när vi kom hem slog vi på en film, "over the hedge".
efter gjorde vi rostade mackor och sen körde vi och hämtade vera.
vi körde till downtown, vilket tog en evighet! och att hitta
parkering var ju inte heller världens lättaste..
normalt tar det typ tio-femton minuter till downtown,
idag tog det typ fyrtio plus att vi skulle hitta parkering!
men ja, vi träffade simone och hennes kompis och vi gick
en runda till starbucks, köpte strawberry-banana smoothie ;D
sen gick vi in på bion, vi såg "leap year", brabra!
den var rolig, mycket romantisk och fin helt enkelt.
önskar ju bara att det kunde hända sådana saker i verkligheten..
nu är vi hemma igen i alla fall, är lite trött.
får se om det blir naning tidigt idag eller inte.
imorgon ska jag träffa nicolette, lunch och bio :)
kommer bli en bra och rolig söndag!



lite bilder från vår promenix imorse.
man kan ju knappast tro att det är januari här!
detta är min gata förresten, för er som vill veta :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0