live your life be free

nerbäddad i sängen, börjar bli varmt och skönt :)
haft en bra dag, hittat på mycket tycker jag.

vaknade vid nio, hundarna väckte mig.. satte mig vid datorn.
skypade med hela familjen, släkt och alla som var hemma hos oss.
brorsans dag idag så passade på när alla var där :)
sen käkade jag lite frukost, påbörjade lite städning i rummet.
plockade i ordning och bäddade rent sängen.
har nog inte visat er den nya färgen på väggarna?! :)





här saknas det dock lite på väggarna, ska upp lite tavlor osv.



detta är väldigt städat för att vara mitt rum, haha :)

skypade ett tag med mathias vid lunch, hade roliga diskutioner!
sen jobbade jag, typ i en och en halv timme.
vid halv fyra körde jag till downtown, blev en smoothie på starbucks
(det var typ min lunch) och jag träffade amy och denice :)
vid fem körde jag med, nicolette väntade på mig och sen körde vi
och hämtade först vera och sen mia. mot red robin för middag!
sen var det vidare mot crossroads, bio som vanligt ;P haha.
vi såg "up in the air", helt ok film med bra humor.
och det är ju inget fel på george clooney ;D
efter bion blev det en runda inom starbucks och en chailatte.

jag och nicolette har planerat lite, ska nog en runda till
denver på weekend i april, hon hade släktingar vi kunde bo hos :)
och i maj ska vi nog gå på en nickelback konsert!
börjar komma in i mitt amerikanska liv, och det är skönt.

imorgon är det slappdag hela dagen, har sagt att
jag ska titta på alla "high school musical" filmerna i rad :P
och sen blir det första besöket på gymmet med vera!
vi ska träffa vår personliga tränare, hoppas det är en snygg än ;)
och förresten, jag såg en snygg kille idag! typ andra sen jag kom hit..
ville bara påpeka det, speciellt till karin, haha :)
blir nog nana snart, är lite seg och trött. ska kolla runder lite till här!



bellevue downtown i ljust tillstånd.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej kara du!

Du verkar ha det helt underbart pa en annan sida av jord. (Bortsett fran vissa skrikiga barn dara..) Och lasa om din planerade semestrar gor en ju inte lite avundsjuk..

Och college ocksa?

Au-Pair och College i USA efter Nya Zeeland kanske?;) Om man bara hade rad..

Ha det fortsatt bra! Kramar i massor!

2010-01-17 @ 08:38:19
URL: http://enstyckvislouise.blogspot.com
Postat av: Karin

Men! vart hittade du honom?!

2010-01-17 @ 17:31:36
URL: http://kaar1n.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej Louise! ja allt är bra här, hur har du det på andra sidan? haha, ja det är väl enda nackdelen ;P ja vi får se hur det blir med de men jag ska i alla fall besöka mycket under min tid här! ja klart, bara att komma hit :) ha det bra, take care! kramkram

2010-01-18 @ 00:29:03
URL: http://andreaengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0