make a movie

onsdag idag ja, dagarna rullar på snabbt.
hade datatid i förmiddags på min lediga tid :)
blev skype, msn, mejl och massa annat!
sen körde vi och hämtade G och L och vi körde till renton.
medans G var på hennes feeding sak körde resten av
oss till ikea, L provade fasiken allt hon såg :P
köpte kalles kaviar, mums! köpte korv och glass också.
efter vi hämtat E körde vi hem, och jag gjorde
två rostade mackor med svensk kaviar, galet gott :)
vi tittade på "legally blonde" och barnen åt tårta.
inte hänt så mycket annat, vi har pusslat osv.
jag och lucy lekte med potatismannen med, haha!



vi hade typisk svensk middag idag, potatismos och köttbullar!
mormorn gjorde de och de smakade ungefär som hemma.
nu ikväll har jag och karin målat de vita väggarna, så nu är det klart.
ska dock ha en städning för här ser ut som ett bombnedslag :P
vi tittade på "atlantis", käkade glass med jordgubbar och jordnötter.
min hostmom och mormorn har äntligen planerat semestern.
det blir dock inte 10 dagar på hawaii som jag var 99 % säker på .. ;(
men det blir 7 dagar i florida, vi hyr ett hus med pool, familjevänner
kommer dit och bor med oss plus att vi ska till disney world!
betald semester är ju aldrig fel, jobbar ju där så.
men ska nog hinna njuta lite av semestern i alla fall :)



snart ska jag bädda ner mig, har ungarna själv på morgonen.
vet dock inte vad jag känner inför det, haha ;S
på min lediga tid ska jag köpa saker till mina kurser som startar
nästa vecka! på kvällen blir det nog target, jag och karin
ska göra bra affärer vettni ;) gillar det placet.
min uppskrivning blir nästa vecka, mycket som händer nu.
min hostmon åker till las vegas imorgon, stannar dock bara till fredag.
hon har mycket möten och mycket annat att fixa och jag börjar
ju med få lite planer nu. på fredag ska vi ut och äta med vera
och på lördag är det shopping och planering på bellevue square med amy! :)
ser fram emot helgen, tiden går snabbt som sagt.
nu ska jag bädda ner mig, haha. svara på mejl får jag göra imorgon!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0