make it mine

godmorgon godmorgon! nyvaken och groggy, haha.
solen lyser lite, men lite regn också..
ska ut på en promenad senare tror jag, efter frukost!
amy kommer och hämtar vid två och då drar vi till
bellevue square, lite shopping och planering inför mexico :)
sen får vi se vad resten va dagen bjuder på.

hade ju som sagt sovmorgon igår, men vaknade vid halv nio..
planerade promenad men regnet vräkte ner!
och det fortsattate det göra exakt hela dagen.
alla barnen var hemma från skolan, lite halv krassliga och trötta.
vi körde "mormor" till flygplatsen och sen hem och ge ungarna lunch.
vi körde till G's speech och sen till hennes riding.
men det var en jobbig eftermiddag för mig ett tag.
bli utskälld av en 10-åring för att man kör fel väg?
tårarna rann och jag tog en paus. men det är sådan
hon är, och jag får bara lära mig hantera det antar jag.
men för en sekund hade jag en fundering på rematch!
att hon är handikappad är inte hennes fel, men det
tar som fan på mitt psyke ibland och det är inte roligt.

direkt efter allt körde vi till flyplatsen och hämtade min hostmom.
ungarna var glada och det var frid och fröjd igen!
var hemma typ en timme, sen körde vi och hämtade vera :)
körde till red robins och käkade, sen en runda inom marshalls
och en inom sears, köpte tre söta t-shirtar :)



de var söta och typ endast 10 dollar stycket! billigt och bra.

sen körde vi hem igen, i regnet.. jäkla regn!
pratade med mathias på skype i över en timme :)
och sen bäddade jag och karin ner oss och tittade
på "corpse bride" lite knäpp och lite dålig film.
sen somnade jag, snabbt som tusan för trött var jag!

idag mår jag bättre, man får ju bara gå vidare.
det är ju så det funkar i au-pair livet tydligen :|
kommer med en uppdatering senare idag.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0