mamma mia

gick upp vid tio idag, rätt skönt med lite sovmorgon.
hade lite datatid, pratade med mamma och pappa :)
sen var det våfflor till frukost och sen klädde vi på oss.
första projektet idag "ta ner julgran", gick ju rätt bra.
tog ett tag dock, och sen var vi ute och blåste löv och barr ;P
haha, rätt rolig makapär. ungarna käkade tårta när vi kom in.
har pluggat lite till mitt körkort, ska nog göra uppskrivning på
onsdag, men hoppas det går bra!
andra prjektet idag "måla rum", har målat två väggar gröna.
ska snart dra på ett lager till, och imorgon blir de andra två vita.
mitt rum ser verkligen ut som ett renoveringsobjekt nu, haha!

mormor, ska hälsa från karin och familjen att de älskar dina kakor :)
de är mumsiga och nu är de slut, hehe. tack <3

som sagt, snart mer målning och sen middag.
efter det ska vi ut på promenad, och vi inom och köpa
mer psoreasis creme till mig, just nu är inget bättre..
de gamla är borta men det kommer nya, väldigt tråkigt!

snart är det hockey med, ska väl sätta på svt play och se :)
är ju sverige - usa, då måste man ju kolla!
hoppas ju dock på att sverige vinner, måste ju heja på hemlandet!

min kamera har fått sig en liten smäll, efter att den åkte i asfalten
i parkeringshuset på nyår, haha. klantigt jag vet :P
men jag ska köpa mig en annan, en systemkamera typ.
jag älskar ju att fota och allt sånt, ska installera mitt bildprogram
på datorn med som jag fick i julklapp, inte kommit så långt än!

har faktiskt fått smågluttar med hemlängtan denna helgen.
inget jag vill ha, men det bara kommer ibland.
intalar mig hela tiden att jag har det bra, för det har jag :)
hade nog inte kunnat önskat något bättre,
förutom ungar som lyssnar hela tiden, inte bara ibland ;P haha.
ska väl ta tag i mitt "nya" liv nu med snart,
skriva in mig på gymmet så jag kan börja komma igång.
nej, nu är penslen beredd.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0