one less lonely girl

internet är helt mysko, varit det senaste dygnet..
får ta en ordentlig titt på det ikväll!

igår var det en lång dag får jag säga.
jobbade mellan 7.30-17.45 typ, med två timmars ledigt.
och sen på kvällen hade jag 3 timmars college kurs.
men det var roligt att dreja, dock svårt :P
jag hoppas ju på utveckling! haha.
på min lediga tid åkte jag och karin till redmond,
skulle fixa min mobil för jag kan inte ta emot eller skicka sms,
men nej, då kunde jag inte fixa det för att abonemannget
står inte i mitt namn, utan i min hostmom's..
en runda på target, köpte nya öronhängen till alla mina hål :) haha.
ett gick sönder häromdagen av de gamla så det fick bli nya,
så nu har jag gnistrande diamanter i öronen ;D

dagen igår gick kanon med barnen, och imorse med, vilket är skönt!
men igårkväll, innan jag skulle till min class var det lite jobbigt.
min hostmom gnällde mycket, det var många negativa kommentarer,
kände mig mest i vägen och som om jag gjorde fel.
jag tog mitt pick och pack och drog till skolan! och det hjälpte lite.
komma bort från allt, det var avslappnande och man fick
tankarna på något helt annat även om det låg och drog i huvudet.
tog ett långt snack med min hostmom när jag kom hem,
och det hjälpte extremt mycket! vi pratade igenom mycket,
bekymmer jag hade och hon gav mig bra kritik.
så nu känns allt mycket bättre, gladare och det flyter på.
kom på att jag åt ingen middag igår heller, hann inte helt enkelt,
igår levde jag på en våffla och fyra rostade mackor med cream cheese.
inte bra jag vet, och lite godis på det..
ska bli bättre, jag lovar! men det har varit stressig nu med skolan också.

i eftermiddag kommer typ en behaviour-assistent.
vilket känns skönt, ska utvärdera G och se hur hon är.
så förhoppningsvis ska vi ha en assistent med oss
typ 3 gånger i veckan 3 gånger åt gången.
det känns som en oerhörd lättnad för mig, för vissa situationer är jobbiga!

min psoreasis är inte bättre, ska kontakta en läkare!
måste hitta något jäkla botemedel, känns som om jag provat allt..
uppskrivningen gör jag på fredag, lite kvar att plugga.
skriva in mig på gymmet ska jag försöka hinna i veckan med :)

slutar nog lite tidigare idag, skönt! måste tvätta mina kläder..
ikväll blir det nog starbucks med några brudar, :)
kan ju inte gå på tisdagar längre pga min college kurs.

justin bieber - ny favorit!
one less lonely girl.


nu tror jag att jag har lättat mitt hjärta tillräckligt, hehe.
kommer kanske en uppdatering ikväll!
tänkte lägga upp en bild på mina söta hostbarn med,
men det funkar inte här.. man blir ju knäpp!
mitt spotify funkar förresten! det är bara för att de använder det hemma :)
och sen kan jag logga in och använda det här, vilket är kanon.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0