rude boy

musik, hur överlever man utan det?
lady gagas nya och rihannas nya album, ke$has album, kanon!

min uggs och min vinterjacka var mina bästa vänner
när jag körde ungarna till skolan för en halvtimme sen.
3 grader kallt, börjar bli som första veckan när det var extremt kallt!
morgonen var lite upp och ner, men ungarna har i alla fall
respekt för mig nu och lyssnar, vilket är jätte skönt.

har börjat läsa en av mina böcker jag hade med mig.
den är bra, läst runt 100 sidor nu. bara 7 böcker kvar ;)

kommit på en till negativ sak, jag får inte dricka alkohol!
men måste ju vara 21 i detta knäppa landet :(



titta brudar, jag somnar bredvid er varje kväll!
våra tre år tillsammans var underbara <3

jobbar "vanlig dag" idag, till typ fem. sen jobbar jag typ en timme
till åtta, och sen ska jag till gymmet med vera :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh, mysigt att du tänker på oss Andréa. Tänker på dig också, hoppas du har det bra! Vi har fått jättemycket snö, och igår höll jag på att blåsa iväg i snöstormen när jag gick hem från skolan! Det var som snöstormen i Emil i Lönneberga, då Alfred har fått blodförgiftning ;) haha! men jag lyckades ta mig hem, trots att det tog dubbelt så lång tid än vanliga fall. Miss you <3

2010-02-04 @ 00:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0