run to the hills

precis gått upp, inte alls på jobbhumör idag..
förskyld, lite ont i halsen och knappt sovit inatt.
eller ja, sovit oroligt och knäppt.
tittar man ut vräcker regnet ner, ännu mer deprimerande.
sådana här dagar vill man bara ligga kvar i sängen,
men det har vi ju absolut inte tid med!
efter jag kört ungarna till skolan ska jag och karin
måla klart mitt rum, de två andra väggarna ska bli vita :)
så ikväll hoppas jag att renoveringsobjektet är över.

jag och karin var ute på en typ en och halv timme lång
promenad igår kväll efter middagen, vi gick till affären
och sen gick vi tillbaka. när vi kom ut från affären, gissa vad?!
det regnar, förvånad? inte ett dugg, jag bor ju vid seattle ;P
och när vi kom hem slutade det i princip, glad eller inte..
köpte i alla fall en billig creme för min psoreasis, som
jag hoppas ska hjälpa lite nu, är trött på detta nu!
skypade med andreas typ en timme innan jag nanade.
de hade ju lite flumroligt som vanligt, haha.

är inte särskilt vidgjorde heller, mjukiskläder, brillor
och gårdagens flätor efter duschen, kanon! :)
men ska ju byta kläder när jag kommer hem för målningen.
vill egentligen bara sova och vet att jag måste plugga..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0