shut it down

en bra jobbdag, bara lite småsaker hit och dit.
det regnar inte i bellevue, helt sjukt bra! haha.
var sol i förmiddags och resten av dagen har det varit
molnigt, mörkt och blåsigt! inget roligt..
var på gymnastik med L vid elva och sen hämtade
vi hennes systrar vid tre tiden. de har lekt gymnastik/balett sak,
vi har pusslat, gjort läxor och massa annat.

mamma kom med tröstande ord idag, tack <3

precis käkat middag, mums! så nu är jag mätt.
ska till gymmet med vera snart, väntar på att hon ska ringa :)
behöver träna av mig lite, haha.
var lite jobbigt i förmiddags, men är ju långt hemifrån..
och en trotsig 4-åring gör inte saken lättare.

E och L är nere på mitt rum nu, de tittar i svenska
modetidningar, haha. inte för att de förstår så mycket ;P
E är ju helt galen i fashion, kläder och smink.
men det är roligt, vi delar ett intresse.
ska byta kläder nu, och fixa håret inför lite träning.
kan ju alltid hoppas på en snygg kille eller två ;)



L hanmade tydligen i min tvättkorg i min lilla garderob, haha.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0