telephone

ligger nerkurad i sängen och myser med min dator :)
kom nästan precis hem och det har varit en stressig dag.
håller på att titta på "familjen annorlunda".

varit en mycket bra jobbdag idag! snälla barn och allt :P
vädret har varit bra med, sol och blå himmel mestadels.
har varit parkbesök, tvättning, hämtning hit och dit, OT osv.

när jag kom hem med barnen var min hostmom hemma och
vi gjorde mat, och vi käkade vattenmelon! vilken sommarkänsla :)
hann ner en snabb runda på rummet innan jag körde till skolan.
rätt roliga lektioner med Elisabetta, haha. men trött var jag..
nu måste jag sova, kommer en till jobbdag imorgon
följandes av en tre timmar lång collegekurs!
men förövrigt så tycker jag att jag har det mycket bra just nu.
lite träningsvärk i benen har jag haft idag med ;P

har beställt amerikanska pannkakor med bacon till frukost på söndag!
haha, och på lördag kanske vi ska ut och käka frukost.
de ska visa mig ett bra ställe där man kan få riktig mumig frukost tydligen :)
nu blev jag hungrig bara för det..

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0