two is better than one

KLARADE MIN UPPSKRIVING! lycklig eller vad :)

hade ungarna själv imorse, gick ok ändå tycker jag.
kom iväg till skolan i tid och allt, vilket var kanon!
körde till postkontoret, skickade ett paket till viivi
som var levererat till vårt hus häromdagen.
så nu är hennes cheerleading dressar påväg till finland :)
körde till drivers-licence huset, gjorde och uppskrivning
och ni som inte fattade så klarade jag den! ;D
bara den andra delen kvar sen har jag mitt amerikanska körkort.
körde till bartell's, köpte piller som jag ska ta mot min hudsjukdom.
en varje kväll och jag hoppas att de hjälper!
kom hem, en snabbrunda på skype med mamma och pappa :)

vid elva bar det av till skolan igen, hämta L.
hem, göra lunch till henne och fixa disken + städa ungarnas rum.
vi körde och hämtade G och sen till speech therapyn.
när vi kom dit, upptäckte jag att min mobil har blivit saftskadad :(
vet inte riktigt hur det ska lösas, har ju en annan jag kan ha.
vi körde och hämtade en tjej på skolan, och sen hem.
nu är de på ridning med min hostmom och jag är ledig :D
hon tog det för jag ska jobba två timmar ikväll när de är hemma vid fem.

ikväll ska E ha sin sleepover med mig :) hon har redan gjort planer!
vi ska titta på "legally blonde 2", fixa håret på varandra,
titta i mina svenska modetidningar osv.
det kommer bli en bra och mysig kväll med henne.

har precis svarat på mejl, från farmor-farfar och mormor-morfar :)
ska snart käka, lite hungrig! uppdaterar kanske ikväll..

tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Andréa :) Hoppas andra delen av körkortet går lika bra!

2010-01-24 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0