break the ice

ja kan någon göra det så molnen kan försvinna så vi kan få sol och värme?
det kommer tydligen inte hända verkar det som. hoppas på helgen.
då är det 4th off July, det får vi se hur det firas :)

jag vill tacka marie kanon mycket för att hon fixat min blogg! titta in hennes; http://lifeintheusa.blogg.se
i slutet av sommaren kommer hon över till den rätta sidan av världen,
dock på fel sida av staterna men hälsa på henne ska jag absolut göra. boston verkar nice :)
utan henne hade min blogg helt enkelt sett hemsk ut btw, haha.

ehm, dagen har bestått av ledighet, städning, naps och köra bil.
har installerat mozilla som ny webläsare, men jag kan inte ladda upp bilder på facebook för
man måste ha java och har typ installerat det 10 gånger men det misslyckas.
jag menar, vad gör jag för fel? är ju inget datageni men så svårt kan det väl inte vara..
är bara massa skit på tven just nu så snart blir det nog sängen, trots min slappa dag.
ingen aning vad som händer i helgen, tar nog det som det kommer :) behöver sovmorgon!
mitt schema för nästa vecka är nog med redan kanonbra. ehm, jobbar nog inte
så länge imorgon heller för min hosmom ska "jobba hemifrån", haha. vi ska nog runt och
titta på hus till grandma, hela gänget blev det för hon ville ha med mig och det resulterar
i att ungarna med får joina oss. är ledig på måndag (helgdag här i staterna), nästa fredag
slutar jag tidigt plus är hemma själv hela helgen! :) familjen ska på camp någonstans här.
just nu är jag lycklig! love it over here. men har class hela helgen, lite dålig tajming.
nej nu ska jag upp och kolla hur jag jobbar imorgon sen bädda ner mig med min bok tror jag.
skiter i den java grejen nu, får fråga någon smart person imorgon ;D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0