cupid shuffle

denna söndag har resulterat i en rejäl bakis-dag.. inte mått kanon precis!
partyt igår började bra och roligt men slutade jobbigt och mindre roligt.
somnade runt 3 tror jag och var helt outcold på 2 sec tydligen, haha.
fick mig dock en bra natts sömn efter allt som hände där innan under kvällen.
min browniepaj var en stor favorit innan den helt plötsligt tog slut..
kvällen presenteras i bilder, för finns inte så mycket mer att säga;



vår birthday girl till höger! hawaii-tema var kvällens dresscode.







absolute-hocker? haha.



we played ping-pong, and it was so funny! my first time, there will be more.



my blondie friend! :)



innan alkoholen tog över för mycket..



mina mumsiga svenska saker!

kändes som julafton när jag öppnade mitt paket hemifrån idag!
hade mamsen och papsen på skype samtidigt så jag var lycklig :D
vi har precis ätit mormor-kakor med glass, och goda var de. tack där hemma för allting!



en bikini fick jag med, importerad från italy. love it! it's adorable :)
du valde en mycket bra mamma. vi har kanske samma smak trots allt, haha.

nej nu ska jag nog titta på tv innan jag ska nana (igen)..
inte gjort särskilt mycket under dagen sen jag kom hem kan jag säga.
imorgon ska jag och L till woodland park zoo, spännande! G är fortfarande iväg och
E har camp denna veckan som kommer. dock börjar jag 7.30 varje morgon..
men på torsdag eftermiddag flyger jag till minneapolis så lite semester där ja :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karro

MINNEAPOLIS? VAD SKA DU GÖRA HÄR? SKA VI TRÄFFAS?

2010-07-21 @ 03:51:16
URL: http://karolinaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0