don't stop beliving

nej det gör jag inte, älskar livet och är bara allmänt lycklig :)
har nu fått klartecken att familjen kommer över jul och lyckan som sprider sig i kroppen är storslagen!
kan inte få det mycket bra just nu om jag ska vara ärlig, kanon bra dag.
jobbat 4 h (i pj), skypat med mamma & pappa, shopping, middag med brudarna och kvällen avslutas
med trevligt sällskap i form av en hemlighet ;P imorgon jobbar jag och sen taggar vi hawaii-party!
igår var vi ute och käkade chinesiskt för det var L's gotcha day, hon var super glad :) hehe.
och idag läste jag i tidiningen att bellevue är rankad 4th best city in the U.S!



ikea lunch med tjejerna häromdagen, alltid trevligt att promenera runder där :)




tog en promenad i denice kvarter igår kväll, man blir ju bara lite avis..
men det är väl så vi svenskar är som lever ett "vanligt" svensson svensson liv.




man är alltid lika lycklig när man kommer ut med en sådan här rosa sak.
dock så gör det ont på bankkontot men jag antar väl att det får vara så? ;D


jag väntar på paket från sverige, jippi! och har signat in mig på min class med.
en bra vecka har det varit och helgen kommer bli super.
men det är väl så det är när man lever the good american life :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0