dynamite

det är måndag morgon, det är molnigt och kallt antar jag,
men ledig är jag och det njuter jag av till max :) för helgen har gått snabbt.
vädret hatar jag nu! igår; spöregn och kanske 15 grader..
alltså, jag blir så trött på detta för detta är inte sommar! men de har sagt det ska
bli finare i veckan så jag håller verkligen my fingers crossed.

nicolette kom över en sväng i fredags kväll, hon hade glass och filmer med sig :)
men trötta var vi så vi gav upp rätt snabbt, haha. men en film hann vi se i alla fall.
sov länge i lördags, stack till gymmet en sväng och sen slappade jag vid min tv som jag knappast gör.
betty kom och hämtade mig och vi stack till bellevue square en runda och kikade!
det var en bra eftermiddag. blev en tunn västkofta inhandlad, tillökning i garderoben ;D
på kvällen kom merethe och nicolette hit. vi planerade lite och sen pös vi uppåt.
vi landade i nic's hus med bira, chips, film och filtar. i hennes stora "lekrum" somnade vi
sent på golvet inbunkade i täcke och annat skönt. men en bra kväll, trots lite sömn under nattens gång.



4th of July denna söndag, och hur firades det? provade på baseboll, BBQ med pizzabakare,
leka hårfrisör, BBQ med min hostfamilj, slapp i mitt rum och fireworks from the car.
men det var en bra dag och vi firade det ju the american way enligt amerikanarna.





dagens planer? ehm, komma upp ur sängen först kanske, få i mig lite frukost.
ska försöka skypa med familjen som är hemma från deras italy-semester.
blir nog en runda till gymmet och sen får vi se. kanske träffa brudarna senare :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0