feels like tonight

ja här har man ju knappast tid att sitta har jag märkt, haha. busy woman!
sitter och väntar på ash, vi ska ett gäng till redmond för middag ute :)
vädret är kanon och livet är underbart, kan det bli ännu bättre?
grandma och G är nu påväg till minneapolis, känns redan tomt om jag ska vara ärlig..
även om det kommer vara lite semester för oss här hemma kommer det ju ändå
kännas som om någonting fattas här hemma. men nästa vecka åker jag till henne :)
"but, I'll miss you andréa" då känns det som om man gör ett bra jobb här!

i måndags var vädret kasst, så en innedag. hände mycket med bilar, köra till flygplatsen,
middag ute, OT och filmer. men dagen gick väldigt snabbt och den avslutades med en promenad
till starbucks med denice, där vi pratade om allt möjligt som vanligt ;P
i går var vi på bio på förmiddagen "despicable me", helt ok och ena flickan var så söt!
the bad guy adopterade tre tjejer, jag menar vad är oddsen när jag sitter där med mina flickor? haha.
hem - lunch - naps. sen var vi ute och lekte tills de flesta åkte till gymnastiken.
jag och E gjorde vid oss och stack till bellevue, playdate here we go! cheesecake factory :)





jag menar man kan ju inte mer än tycka detta ansiktet är sött :)

mätta var vi med när vi lämnade stället.

ehm, merethe kom hit och vi körde till flygplatsen för att hämta hennes bästis.
glad var hon och det märkte man, haha. sen var det hem och nana, för trött vad jag..
idag har vi gjort yardwork, jag och L sov middag, köpte glass, slappat och tillslut
körde vi till flygplatsen för att släppa av "camp peterson" gänget.

nej nu är jag hungrig så nu får de allt komma, haha. börjar 10 imorgon, skönt :)
ska upp tidigt för att förhoppningsvis kunna skypa med familjen!
btw, har hittat en class jag kan göra så mina extendingplaner är inte förstörda.

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0