in the summertime

äntligen är sommaren här! blå himmel, sol och nästan 30 grader, lovely :)
nu hoppas jag verkligen att det håller i sig ända tills hösten kommer.
har varit mycket städning, tvätt, utomhus jobb, leka ute, parken osv.
de var rätt trötta när jag körde de till microsoft. men snart är de hemma igen och då
ska jag stoppa de i säng. lång jobbdag idag och likaså imorgon, 10h! jippi.. haha.
men jag blir kanske ledig på fredag, de har "bring your kids to work" ;D
och min hostmom sa att nästa vecka blir jag nog mer lycklig över schemat.

igår var jag och denice på bio "the a-team", mycket bra action och humor får jag säga.
det kommer ut sjukt mycket filmer här hela tiden, hur ska man se alla man vill se?
undrar om alla de kommer ut i sverige. ska jag vara ärlig så är jag tveksam till de..
på kvällen stack jag, nicolette och merethe till parken och käkade pizza och njöt av solen :)
intressanta saker hade vi också att titta på, vilket man inte klagar på.

skypade med bästa vän innan jag gick och lade mig igår med, nästan två timmar långt samtal
om allt mellan himmel och jord. det är tomt utan henne här, saknar dig michan <3
nej nu har jag lite annat och fixa med innan jag ska hoppa in i duschen.



att få vykort från italien och austalien samma dag är inte helt fel.
worldwide kontakter kommer vara mycket bra att ha i framtiden :)


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0