love the way you lie

här har man ju inte suttit på ett tag.. internet har bråkat igen plus att sommaren är här!
då vill man ju absolut inte sitta här inne och hänga, utan vara ute och njuta :)
dock är det väldigt varmt på kvällarna med så ibland svårt att sova.
veckan med ungarna har bestått av springa i vattenspridaren (inklusive mig), läsa böcker,
spela DS, slappa och ta det lugnt. värmen har slått rätt hårt på oss alla får jag säga.
nu är familjen i alla fall på läger och kommer hem söndag kväll, så hemma själv ;P
klagar jag inte på men i detta stora mörka huset kan man ju bli rädd..
min fritid denna veckan har bestått av parkhäng, pizza, starbucksträff med brudarna osv.
ikväll hänge jag, josse, denice och merethe i kirkland park. en fin solnedgång bakom seattle,
mumsig picknick och härligt väder, en helt klart godkänd kväll i lilla förorten :)
merethe blev hämtad för en stund sen, har skypat lite med andreas och snart måste jag sova.
ingen class i helgen btw, cancelled.. lite panik! måste hitta en kurs jag kan göra i september annars
är jag körd på extending fronten, så nu gäller det att leta leta leta. men min hostmom sa att allt
skulle fixa sig och jag antar väl att jag får lita på henne i detta fallet, det brukar bli bra då.
kör hennes bil i helgen med förresten, de har min van över helgen. den är snygg, går bra och är härlig att köra.

imorgon ska jag på dubbeldejt, no more info there. efter till frisören, ska bli så skönt att fixa håret!
ska bli färgning för hela slanten. på kvällen ska jag hämta vera på flygplaten och sen får vi se
vad som mer händer. lite vin hade ju absolut inte suttit fel får jag säga..
var och köpte min elektroniska ram i veckan, den står så fint på mitt nattuksbord och visar bilder på
mina nära och kära, både här borta och alla hemma i sverige :) love it!

var ledig mitt på dagen idag, så satt ute i solen har nu läst ut ännu en bok.
svettades som en gris men lite färg fick jag la, använder nu mycket solskyddsfaktor!
efter senaste misstaget.. ringde hem till mamma och pappa med min svenska tele.
tyckte det kunde användas lite ;D blev lite snack om allt möjligt. blir ju ont om skypetillfällen nu
när man jobbar annat schema under sommaren plus att man är busy på helgerna.
och btw, när vi körde hem nu ikväll kom det en whitesnake låt på radion, och vem påminner inte den om?
jo min älskade pappa :) jag är ju uppväxt med rockmusik, det ligger väl i generna antar jag.
men aw, det fick mig att tänka på hemma lite. plus innan i veckan har det kommit både fårabäcklukt
och italien feeling. vadå att man blir avundsjuk på familjen hemma.. men sommaren om 2 år, då får
jag med göra allt sånt som ni gör! haha. då blir det sverigeresa för hela slanten, kommer bli bra :)

nej usch, nu har jag bablat alldeles för mycket. nu måste jag verkligen sova om jag ska orka med imorgon..
hoppas på sol och varmt imorgon också, josefin sa att de lovat fint ända tills september ;D

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0