perfectly lonely

usch, vilken vecka säger jag bara.. ingenting som verkar gå uppåt tycker jag.
ungarna är hemska; bråk, skrik, för mycket energi, allmänt jobbiga och det enda jag
har gjort om dagarna är tvättat, städat, packat, kört runder, handlat osv.
idag kunde de inte välja en gemensam film så vi fick titta på två olika tvappareter.
och inte nog med detta så ska jag ju nu spendera två hela veckor med familjen,
mitt ute i nowhere där det inte finns en annan kotte att umgås med, hur ska jag överleva?
jag kommer inte ha datorn med mig och kommer väl inte använda mobilen så mycket för då
får jag väl en hög räkning och det vill jag inte lägga pengar på nu, har annat att betala!
kommer få gå i terapi när jag kommer hem.. men det ska ju trots allt vara avslappnande semester.
har böcker, tidningar, musik och sånt med mig så får hoppas att det kan ta mig ifrån familjen lite.
ingen rolig vecka allt tycker jag, har hunnit med gymmet två gånger i alla fall och nu packar jag mitt eget!
men upptäckte en sak idag; ställde mig på vågen och jag tror minsann jag gått ner lite i vikt ;D
överlycklig eller vad?! haha. nu är det bara att kämpa på ännu mer, är ju lie motiverad i alla fall.
ska lägga in lite ny musik på min ipod nu snart, packa lite till och sen ska jag nog inte göra mycket mer.

your bringing me in and then you are kicking me out.


well, i tisdags kväll var jag ute och käkade med denice och sen drog vi en runda till starbucksträffen.
igår hämtade vera mig och vi körde till redmond, starbucksdate igen med de andra brudarna :)
är så glad för mina vänner här, de är guld värda! vet inte, innan fick jag bara en känsla av att jag vill hem.
det kommer ibland har jag märkt men det är bara att stå ut, har ju en tid kvar här..
men jag måste erkänna att jag saknar den svenska sommaren väldigt mycket! lite jobbigt.
om två år får jag uppleva den igen. men jag är glad att jag gör detta, älskar ju livet :)
känns som om det är så mycket som händer hela tiden så tiden går ruksigt snabbt hela tiden.
har spenderat 8 månader i staterna imorgon, bara 13 kvar. men ändå, vart tog den tiden vägen?
när jag tänker efter så vet jag hur mycket jag hunnit göra under den tiden men jag har mycket kvar
att se och göra! ehm, när familjen kommer hit till jul ska vi nog hyra en lägenhet på capitol hill i seattle
i en vecka och sen blir det nog en liten roadtrip någonstans, kanske vancouver eller washington state :)
nej nu känns det som om jag babblat på alldeles för mycket, hinner nog med ett inlägg imorgon.
jobbar hela dagen och sen på kvällen packar vi bilen och senare drar jag på bio med brudarna!
vi åker tidigt lördag morgon, tror vi ska lämna huset runt 7.30, vilket jag inte tycker är så farligt.
men vi ska ha med oss allting, ungarna ska vara på bra humör och bilen ska ju helst funka med ;P
har ändå sett fram emot denna resan ett bra tag, så det kommer bli bra det vet jag.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

verkar som du är john mayer-fan? ^^

2010-07-31 @ 17:07:48
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0