shine on



en av anledningarna till att jag älskar detta stället så mycket?

jag och denice tog våra proffs kameror och lekte fotografer ikvälll.
sen blev det en sväng på uteserveringen på starbucks, älskar sommarkvällarna!
borde sova men känner som jag knappt hinner ;P packar lite och sånt.
imorgon bär det av till minneapolis, jobbar dock först. men har ju bara L.
vi har ett fullspäckat schema hela helgen jag, G och grandma :)
fick vykort av henne idag och jag blev så glad, hihi. och på lördagkväll ska jag träffa karro!
vi har nog mycket att ta igen efter nästan 8 månader här i staterna, kommer bli en bra kväll.

jobbat mycket de senaste dagarna, och att mitt monster beter sig lite halvknas gör ju inte saken bättre.
igårkväll var jag på pizzadate i parken med merethe och boggie, trevlans :)
stack till gymmet innan, skönt med träning! älskar att komma ut där ifrån och veta att jag gjort något bra.
dock är det lite si och så med träningen just nu, det är ju sommar och vill njuta av den!
hemma måndag morgon igen, lång jobbvecka innan vi drar iväg på långsemester,
ser dock fram emot det mycket och det kommer både bli avkopplande och intressant.
klarar jag mig utan dator och mobil i två veckor? jag hoppas på det i alla fall ;D
btw, min hi-tech amerikanska knasmobil har slutat funka nu, så nu är det tillbaka till den gamla igen..
men väntar jag tillräckligt länge vet jag att jag kommer bli väldigt nöjd med den nya!
nej nu måste jag sova eller göra något annat.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0