alejandro

precis jobbat morgonen och familjen är på skolan.
skolavslutning, dock verkar det inte vara något speciellt här.
inte som i sverige när man klär upp sig lite och sånt :)
förutom G, som har graduation day idag för hon slutar 5:an och ska
börja middleschool till hösten. hon hade en sött rosa hatt och allt!
jobbar hela dagen idag, men det överlever jag väl. inga pengar ändå..
var en lång dag igår med som avslutades med starbucksdejt med brudarna :)

vädret? det ska vi väl inte börja prata om.. igår hade vi 10 grader, regn och moln.
de säger att de ska bli bättre men det tror jag inte på när jag tittar ut genom
fönstret. hoppas på fint väder imorgon kväll för då ska vi ha BBQ med min aupair grupp :)
planerna annars för helgen är väl inte så många just nu.. jobbar lördag kväll.
ska försöka ta mig till gymmet, min bränna har gått ner rätt mycket så hoppas på
att kunna springa i helgen igen. det är sjukt egentligen vad solen gör på dig egentligen!

och nu är familjen påväg till italien med husvagnen, lite avundsjuk är jag allt.
jag jobbar och sliter här borta och de gottar sig på stranden och äter god mat ;(
nästa "semester" för mig blir i slutet av juli, när jag ska till minnesota, dock jobb inblandat.
nej nu ska jag lägga mig och läsa ut min bok och sen göra vid mig.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0