california girls

förlängningspapprena är fyllda och det känns faktiskt bra :)
nu är det officiellt; 9 månader ytterligare stannar jag i staterna.
jag är redo för mer resande, mer nya människor och mer äventyr helt enkelt.
ikväll har jag min sista bartender class med, vilket är framsteg i processen.
så min sista jobbdag blir 30 augusti 2011 (vilket låter sjukt!) men så är det.
blir nog lite resande med efter om jag inte har extrem hemlängtan :P

min solbränna gör extremt ont idag, kan knappt sitta eller gå..
jag har ju absolut lärt mig en läxa om det där mer solkräm.
så det blir inget tränande denna veckan, måste ju kunna röra mig ordentligt först!
smörjer på aloe vera kräm hela tiden för att det förhoppningsvis ska bli bättre.
håller på att lägga upp bilder på facebook men efter tredje försöket nu vill jag snart ge
upp om det inte funkar denna gången. ska lägga upp några här tänkte jag :)



we went on the cable cars.



san fransisco.



stanford univercity.



golden gate bridge.



live this pic!

bilen beter sig konstigt med idag, vill inte låsa eller någonting. men den ska in på torsdag
för annan service så då tar vi det med på samma gång. ehm, fick höra häromdagen att
pratar man i mobil om man är ungdom när man kör så blir man av med körkortet om
polis polis potatis gris tar dig så nu är det handsfree som gäller (ska bara lära mig den först)
bara två dagar tills ungarna slutar skolan, är både taggad och nervös samtidigt.
här får jag sätta fantasin i farten! men det är mycket som händer så det ska nog
gå både rätt snabbt och vi ska ha massa kul på vägen :) bra väder med hoppas jag på!
har börjat skriva upp lite saker som vi kan hålla på med och jag hoppas det blir lyckat.

ehm, fullspäckad dag! det ska städas, handlas och sovas typ.
kör direkt till classen ikväll som varar lite längre idag.. men jag har ju ash :)
frågan är bara om jag kan sitta så länge? det får vi veta senare.
nu har jag lite städning och annat att fixa med..

tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fan andrea, detta håller inte. Du kan inte vara borta till augusti 2011?! :( <3

2010-06-16 @ 21:24:29
Postat av: Anonym

klart jag kan emelie, detta är ju mitt äventyr! har inget hemma som drar mig så ;D funderat med på att komma hit? du hade ju tankar på det.. <3

2010-06-17 @ 03:29:32
Postat av: Anonym

Ja. Jag har tittat lite. Jobbar ju hela sommaren nu, så iaf blir det till hösten om jag inte får något fast jobb. Och får jag det så kanske jag kan ta semester. Hur ser ditt schema ut till hösten? Klart du ska njuta! Osby ser likadant ut och samma folk och samma tragg. Men det är tomt utan dig. Brukar titta upp på ditt fönster ibland. :( <3

2010-06-18 @ 23:55:27
Postat av: Andrea

ehm, oktober passar inte alls. september eller november skulle funka utmarkt for mig, tror du det skulle ga da? haha, aw. ja jag saknar rummet och hemma ibland, aven om det ar likadant ar det ju det jag vaxt upp med och det jag ar an vid. jag gillar allting har och har ett nytt liv men det ar klart att det ar tomt utan allt dar hemma. vart ska du jobba i sommar? <3

2010-06-20 @ 06:18:54
URL: http://andreaengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0