commander

här har man ju inte suttit på hela helgen märker jag.
har väl varken haft tid eller ork till att sitta här och plinka på tangenterna :P
ehm, vilken dag ska jag börja på egentligen?

fredag så började jag inte förrens vid 9, så lite sovmorgon där!
vi gjorde frukost, var ute en sväng, film + lunch, speech, leka ute.
en rätt snabb dag och vädret var helt ok på eftermiddagen :)
slutade vid lite efter 16, bakade min browniepaj, körde och hämtade folk
och tillslut efter trafik och annat anlände vi till min LCC's hus vid 19.
BBQ, efterrätt och bara lite social tid, mycket trevligt.
sen stack vi till kirkland för discobowling och roligt hade vi! spelade rätt bra ;D
kom hem runt midnatt och däckade i sängen rätt snabbt..

merethe kom hit på lördagförmiddagen, frukost på starbucks och sen hämta ash.
stack in till seattle, fremont. sommarfestival typ, men kallt och regnigt var det..
vi såg i alla fall nakna människor med massa kroppsmålningar på cykla nakna
på gatorna, vilket var både lite sjukt, knasigt men coolt.
jag hade ju aldrig gjort det, haha. man måste ha stark självkänsla för det!
ehm, när jag kom hem gjorde jag inte mycket. slappade och lite så.
uppdaterade mig lite om kungabröllopet hemma i svedala :)
sen resten av kvällen bestod av jobb; laga mat, mys med film och sen läggdags.

sov länge imorse, och det behövde jag! kändes som om jag inte sovit på evigheter..
gick upp och fixade tvätt, städade och plockade undan lite.
duschen och gjorde vid mig. brudarna kom hit vid 15, movietajm ;D
"my sisters keeper", har ni inte sett den så gör det! bra men sorlig..
vi spillde en hel del tårar på slutet. i mitten var det aupairmöte för min hostmom's grupp.
kakbak stod det på planeringen och det slutade helt ok faktiskt, inget bränt!
efter det stack vi ut på en liten snabbmiddag på red robin.
nu är jag hemma, ska nog kura ner mig och läsa i en ny bok jag startat :)
min hudkliar som tusan på solbrännan och fjällandet ska vi inte ens börja prata om..
kan ju rycka av hur stora hudbitar som helst lite överallt på kroppen.
kör med mycket skrubbande och smörja så hoppas att det hjälper med!
måste till target en runda och inhandla lite smått och gott.

på morgondags schema står det väl arts & craft, biblan och kanske parken om
vädret vill som jag vill. nu ikväll var det svart överallt och inte särskilt varmt..
på kvällen blir det gymmet med vera, inte varit där på två veckor nu!
måste komma igång och börja losa lite i vikt, jag har ju ett mål som sagt :)
nej nu kliar det för mycket, haha. så nu får jag sluta skriva.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns ingen bättre film. Grät som ett barn när jag såg den. Nya favoriten!

2010-06-21 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0