dreams and lies

så kan man väl nästan sammanfatta våra au-pair liv?
det är väl en dröm att få komma hit och uppleva allt med amerika
men under ytan ligger där mycket saker och puttrar..
hade fått mejl från pappa och farmor imorse, värmande ord <3
har tjuvat lite på ett hemlängtanspaket med, mumsig choklad.
men efter min depp-period så behöver jag lite svenskt, haha.

det har slutat regna för stunden, blir man lycklig eller vad! haha.
men det är blött och rätt kallt ändå.. var är sommaren vi väntar på?
de säger att är våren kass blir sommaren kanon, så hoppas på det :)
men det ska bli fint i helgen, vilket är bra! för imorgon är det baseboll match.
min första faktiskt så det ska bli spännande. och jag slipper jobba på
morgonen för jag ska jobba mer ikväll istället, brabra!
planerna för kvällen var middag och bio med tjejerna, får se hur det blir nu..

L tyckte det var jätte roligt igår att skrika och gråta i 30 min.
det tyckte dock inte jag men tillslut somnade hon och jag var fri, haha.
jobbade kvällen och det gick bra, alla gick till sängs rätt snabbt så.
somnade snabbt när jag slutat och jag känner mig piggare idag :)
träningsvärk i benen har jag med, får besöka gymmet på söndag.
jag och ash måste plugga på våra drinkar med, 25 nya att kunna tills på tisdag.
ungarna har bara 2 veckor kvar i skolan idag med! tiden går..
nej nu har jag annat att pula med! hoppas alla studenter hemma får en bra helg :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0