march on

tisdag förmiddag och jag är ledig, inte helt fel faktiskt.
ungarna har bibelskola denna veckan 9-12, woho!
träningsvärken ligger i kroppen, får träna av det imorgon.
dock hjälper det inte när det är kallt och molnigt ute, regn i luften med..
har hört att alla ni där hemma har både sol och varmt, fusk ;/
och familjen i italien ska ju inte klaga på sin semester heller.
men det känns knappt som jag jobbar för grandma är ju här och hjälper
till med det mesta tycker jag, min hostmom kommer hem ikväll.

i söndagskväll var jag, merethe och nicolette på cali pizza och käkade,
mätta blev vi! haha. sen panik toalettbesök på safeway innan vi landade
i våra biostolar. "grown ups", ni måste se den :D hysteriskt rolig.
igårkväll kom denice över och det blev en promenad till eastgate.
sen hängde vi i parken i 2 sec, alldeles för kallt så vi gick hem här och
zappade mellan allt möjligt roligt på tven. real housewifes är rätt underhållande ;P
tonight blir det starbucks för hela slanten med brudarna!

måste boka tid och fixa håret, trodde jag skulle överleva sommaren men nejdå.
det ser hemskt ut och måste färga det! tar nog väck min bruna slinga nu,
känner att jag ska köra på helblondt :) och i helgen är det 4th och July.
planerna är en BBQ med förhoppningsvis roligt sällskap och lite alkohol!
men vi får se vart det lutar åt i slutet av veckan. det hade ju inte skadat med sådant umgänge ;D
nej nu har jag en bok att avsluta och mejl att svara på.
och btw, jag hatar blogg.se just nu! mina inlägg blir helt knasiga när jag lägger till
min text till bilderna, det ska inte vara så. hoppas de fixar till de snart.

I need another story, something to get off my chest
my life gets kinda boring, meed something that I can confess
Til' all my sleeves are stained red, from all the truth that I've said
my god, amazing how we got this far, it's like we're chasing all those stars

tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0