never knew

vilken lång men bra dag det har varit här borta hos mig :)
började ju dock med bara 6 timmars sömn som jag planerar att
ta igen mycket inatt. ska sova med ögonmask OCH öronproppar!
behöver ju min skönhetssömn ;) är "barnvakt" just nu, haha.
sitter nere i mitt rum och ungarna är uppe och sover.
min hostmom är och hämtar grandma på flygplatsen så jag offrade
mig till att vara hemma och passa de små töserna.

jag och merethe drog till bellevue square vid lunchtid. spenderat pengar
är ju en sak jag gjort idag.. underklädes set på victoria's secret för 70 dollar,
en kamerafodral till min systemkamera för 30 och en påse från target fyllt
med saker som jag behövde; fm-sändare till ipoden så jag kan ha den i bilen,
kroppsvårdssaker osv. 50 dollar. men jag har faktiskt pengar kvar :)
har varit duktig på att spara tydligen! under dagen blev det starbucks ute i solen med.
hängt i redmond town center har vi med gjort. nicolette kom och vi åt lite ny mat
och lite leftovers från igår. klara joinade oss :) "she's out of my league" och "beauty and the beast".
de körde hem för en stund sen och jag ska hoppa direkt i säng när de andra kommer.

jag hoppas alla där hemma har haft en bra midsommarhelg och att ni inte vaknar
upp allt för bakis nu idag! ;D får se vad dagen bjuder på, blir i alla fall sov morgon och gymmet!
blir nog lite städning och kanske sortera ut i garderoben, för det behövs.
nej nu trillar nästan ögonen ihop så nu får jag stänga ner den här dumburken.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0