never say never

halvt in i veckan nu, en vecka som är lite upp och ner.
håller på att packa lite inför morgondagens flygresa :)
måste städa och fixa lite här på rummer med, ser ut som kaos.
ska nog skypa ner päronen med om jag hinner!
är varmt men molnigt och regningt ute, precis vad vi vill ha i juni..
igår var det strålande solsken och varmt hela dagen.
när vi kom ut från classen på kvällen, gissa vad? det spöregnar!

dagarna rullar väl på som vanligt. igår var det jobb - class - starbucksträff :)
trötta var vi och skrattade och fulade oss som vanligt!
kom hem sent så det var snabbt i säng innan det var dags för morgonens pass.
idag händer det väl inte spännande heller, jobbar till 19 och efter det blir
det nog inte mycket gjort om jag känner mig själv rätt ;D haha.
imorgon jobbar jag hela dagen och sen bär det av till san fransisco!
alla andra ska till vancouver i helgen, men jag får i alla fall sol och värme :)
en dag på stranden ser jag verkligen fram emot får jag säga.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0