omg



såhär seriös är jag när jag ska försöka vara duktig och plugga ;)
förhoppningsvis har jag väl lärt mig något i alla fall! (trots filmen)
det finns rätt roliga namn på drinkarna i boken; red headed slut,
prison sex, silk panties, screaming orgasm, duck fart, blow job,
dirty mother, slow screw against the wall, between the sheets and so on..
detta är bara ett litet urval och jag måste säga att namnen är ju oerhört varierande! haha.
har börjar ta fram lite saker jag ska ha med mig till amy med, det är en
stressig vecka som vanligt så jag börjar i tid :) är ju känd som en kontrollfreak?
nej nu ska jag fixa med ipoden och sedan burra ner mig och nana.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0