quick one

snabbt och kort inlägg blir det nu, ska snart på starbucksdejt med denice :)
ehm, san fransisco var sjukt roligt och kul! sett en massa;
haight & ashberg gatan, twin peaks, golden gate parken, union square,
shopping lite överallt, pier 39, åkt cable-car, kört över golden gate bron!
har helt enkelt gjort hela staden typ på en helg, bra jobbat.
30 grader, blå himmel och sol hela tiden klagar vi inte på :)
dock hörde jag att det var rätt bra väder här hemma med.
dagen igår var stranden, vilket slutade mindre lyckligt om jag säger så.
bränt hela baksidan! gör kanonont och mådde skit igår och imorse.
illamående, svimfärdig och yr, svimmade igår på planet med..
doktorn imorse och fick väl ut lite info, men brännan försvinner ju av sig
själv efter ett tag.. solbränd är jag ju i alla fall, haha. hoppas det går
över åt det bruna hållet när det går neråt. annars har dagen gått bra,
rätt snälla ungar och fick rätt mycket gjorde trots att jag knappt kan sitta.
ligga går bra, men vaknade upp mycket inatt av att det gjorde ont..
uppdaterar er med bilder när jag har tid, nu har ni lite koll på läget i alla fall :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0