release me

ungarna sover (eller de försöker..) och jag äter glass, jippi! haha.
man kan väl knappast klaga på det, solen börjar titta fram med :)
bra tajming, haha. snart ska den ju ner så ni i sverige kan vakna upp.
dagen har faktiskt flötit på över förväntat, undrar hur det kommer sig?
efter skolan slöpte vi av E på microsoft och resten av oss drog till biblan
en bra stund, jag läste min bok och ungarna spelade dator.
vi kom hem och började en film, men så kom de andra hem och jag slutade för en stund.
började igen vid 17.30 och lagade mat till ungarna; bacon, fishsticks och mac&cheese.
inte så värst gott enligt mig då men de gillar det. det har dock blivit svårare
med mat och sånt nu för vi har fått reda på att G nu också är gluten och laktos allergisk.
plus något annat till. som om vi liksom inte har tillräckligt problem med henne..
men hon börjar tycka om sin annorlunda mat vilket är positivt :)
vi spelade lite spel när jag var klar med disken och sen satte vi igång musik!
dance battle för fulla muggar så andréa glömde gå-och-nana tiden, haha.
"everyone in bed now" och i sängarna hamnade de, trötta och svettiga :P

det kommer upp en massa balbilder och grejer på facebook, snart studentbilder med!
jag blir avundsjuk, jag vill göra det igen. hade kunnat uppleva den sista veckan 100 ggr
om, för så mycket skoj och så mycket känslor var den fylld med.
allt party, utklädnadssaker, förberedelser. snacka om att man var taggad!

vi är redan inne i juni, sjukt vad tiden går! fast nu är dagarna lite halvsega och jobbiga.
man vill egentligen bara släppa ut allt, packa väskan och åka någon annan stans.
men jag klarar det här, det vet jag! detta är en utmaning för mig själv också
och jag ska ta mig igenom det, det har jag lovat mig själv.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0