right here

måndag morgon, molnigt och halvruggigt, starbucksfrukost med denice.
sitter med tjock kofta, älskar den men trodde aldrig jag skulle ha på mig den i juni!
var är sommaren? den kommer vara i san fransisco när jag ska dit i helgen :D
imorse upptäckte jag med att L klippt sig själv i håret, och det fick hon trubbel för..
men det är kanske något som alla ungar gör när de är små? haha.

helgen har ju passerat oss och den har bestått av en massa roliga saker :)
fredagkväll var det middag och bio med gänget, trots att jag jobbade till 20.
men vi hann trots att det blev lite stressigt.. haha. vi såg "the killers".
rolig och ashton kutcher var så snygg! fick rysningar för tusan ;D

lördag var det basebollsmatch på schemat. vilken stämning!
trots att vi lämnade tidigare för att seattle spelade dåligt så var det roligt.







på kvällen körde vi på discobowling, och gissa vem som vann ;)





var hemma sent och somnade typ direkt.. sovmorgon hade jag med dagen efter!
ehm, gjorde inte mycket mer igår. skypade en hel del faktiskt;
amy, mamma och pappa, andreas :) sen tog jag en promenad, och gissa vad?
det börjar regna på vägen hem.. tittade på film och myste i sängen.
tog en snabbdusch och gjorde vid mig och och stack och mötte denice på factoria :)
red robin middag. ehm, sen bio; "get him to the greek". eric, betty och josefin gjorde
oss sällskap. filmen var lite sjuk och knas men lite rolig i alla fall.
vi upptäckte att vi har börjat bli som amerikaner med, tar bilen överallt ;P
att gå eller cykla är ju helt överskattat i detta landet, haha.
men nej, jag ska inte falla in i den vanan! jag håller fast vid min vardagsmotion.
ikväll måste jag plugga på mina drinkar, glömt göra det i helgen.. får se om ash joinar mig :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0