we all live in a dream

rain rain rain, when is it gonna stop? never apperantly..
hemma lyser solen, vilket är lite tur för alla studenter :)
vi hade lite fint i måndags eftermiddags, but that's it! no more..
tar regnet aldrig slut uppe i himmlen liksom? det vräker ner konstant.
ingen intressant vecka egentligen om jag får säga så.
jobbar ikväll, imorgon kväll, till 18 på fredag och lördag förmiddag!
roligt eller vad.. det är massa doktor besök hit och dit, ny gymnastik
på schemat och massa annat min hostmom pysslar med.
nästa vecka är likadan typ, såg mitt schema igår kväll när jag kom hem.
men på torsdagkvällen flyger jag till san fransisco och då är det semester! ;D
en välbehövd en, verkligen. just nu känns det som om jag sjunkit ner i sanden.
but what doesn't kill me makes me stronger I guess.

i måndag gjorde jag och vera bellevue, haha. vi var lite överallt tycker jag :P
blev lite småshopping på nödvändiga saker. vi följde med min hostfamilj på
BBQ saken hos deras kompisar och maten var riktigt mumsig; revben och potatissallad!
sen drog vi hem här; "pirates of the caribean" och ben&jerry.

igår var det en låååång och stressig dag, men fick väldigt mycket gjort.
jag och L tvättade en massa, sopade, städade upp i lekhyllan där upp och i lekrummer här nere.
när vi hämtat upp de stora dekorerade vi deras cupcakes de gjort dagen innan :)



de ser smarriga ut men jag tycker inte om de, haha.

körde alla ungar till microsoft så min hostmom kunde ta de till gymnastiken.
jag körde hem en sväng innan jag begav mig till min class.
vi shakade martini's, och kul hade vi! det är dock ett stressigt jobb att
vara bartender, haha. vet inte riktigt om det skulle vara för mig ;D
efter vi var klara stack vi till burgermasters, för hungriga var vi!



man sitter i bilen och äter, så amerikanskt! haha. vilken feeling vi fick
när vi satt där. de kommer upp till rutan och frågar vad man vill ha :P
jag och ash kände oss väldigt amerikanskt där, haha.

nu har jag en bunke tvätt som väntar och håller på att städa lite.
efter skolan gör vi inte för mycket tror jag inte, regnet håller ju i sig
så blir ett besök till biblioteket och sen lite film mys tror jag :)

it's easy to feel like you're all alone
to feel like nobody knows
the great that you are; the good thats inside you
is trying so head to break through
maybe, it's your time to lift up and fly
you wont know if you never try
I will be there with Its easy to feel like you're all alone
to feel like nobody knows


tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0