what i meant to say



sol, 20 grader och sommarfeeling. vad hände där egentligen?
den här looken klagar jag ju absolut inte på.

ska snart upp och göra mig lite mat, familjen är inte hemma.
blir väl att värma lite pasta sedan gårdagen eller något.
ska senare till starbucks, blir hämtad av vera vid 20 skulle jag gissa på.
fram tills dess ska jag nog sysselsätta mig med min bok.
två dagar till in på ungarnas sommarlov. igår älskade jag och jobba och ville
inte göra något annat och imorse ville jag packa väskab och åka hem dirr!
det är det enda jag hatar med detta livet, att det är så mycket blandade känslor
hela tiden och att det går upp och ner från dag till dag..
men ja, vad har vi gjort dessa dagarna? lek ute, parken, bak, tv, naps, spel, rita osv.
vi har fördrivt tiden rätt snabbt faktiskt. igår gjorde vi lite ärenden med, var på biblan,
körde till bellevue square och gick runder och hade lite mysigt :)



skulle jag vara mamma till dessa 3? jag tror väl inte det.. haha.

har träningsvärk med, får väl träna väck det imorgon kväll.
midsommar på fredag, prat om blommor och BBQ. vi får se vart det slutar :)
slutar redan 15 den dagen så det kommer nog bli en bra helg!
hoppas på bra väder med men det vet man ju aldrig när man bor här uppe.
jag hoppas familjen har det bra i italy, jag är ju bara lite avundsjuk om man säger så..
nej nu har jag annat att pyssla med än att sitta här så ha de fint ;D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0