YMCA

this headline is E's choice, just so you all know ;)



såhär ser väl varje aupair liv ut kl. 22.30 en onsdagkväll? ;D
min och denice i alla fall. lite motorvägskörning på det med gör susen!



och såhär nyttig var frukosten! varierade mat här borta vettni.

sitter här med de två minsta, tittar på film. snart är det läggdags.
vi har fortfarande bra väder! helt sanslöst, nu stannar det nog hoppas jag :)
har varit två bra dagar. lek ute, parkbesök, biblan, läsa och massa annat.
tog en jogging/promenad tur igår och ett hårt pass på gymmet idag,
jag älskar träning och jag ska ge allt denna sommaren.

imorgon jobbar jag 8-15 sen är jag ledig för helgen, kanon!
blir BBQ här hemma hos mig, ett litet gäng från blandade länder.
men det kommer nog att bli bra. lite vin och dessert med blommor så
har vi den kvällen räddad. och om vädret håller i sig är det ännu bättre!
i helgen blir det nog lite shopping och annat smått och gott.
får se vad den bjuder på helt enkelt. ska kanske till target nu efter jobbet
med nicolette och merethe, har en lång lista på saker jag behöver.
nej nu ska jag äta lite glass och skicka en 4-åring i sängen.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0