baby



ser ni, min nya baby är här, lovely!
den anlände igår och vad glad jag blev :)
sa till ungarna att det var min nya leksak, haha.
väntar på att minneskortet ska anlände så jag kan
börja använda den och lära mig den!

igår var det en helt ok dag, dock spöregnade det
typ nästan hela dagen.. efter skolan var det läxor,
spel, tv och massa annat flum som vanligt :P
hämtade vera vid sex och vi drog till gymmet en timme.
hem - duschen - mat och sen sängen.
hade grym huvudvärk igår så tog en pilla innan jag somnade..

morgonen idag gick finfint, ungarna var rätt glada :)
de är rätt taggade inför resan som kommer snart med!
jag måste börja packa jag med.. haha, så seg.
vädret idag är ju inte heller så roligt, lite kallt och molningt..
är ledig nu, skypade precis med farmor och farfar :)
har lite annat att pyssla med innan jag hämtar L.
vi ska käka lunch och busa lite innan hon ska iväg
med min hostmom och jag blir ledig tills jag hämtar G vid tre.
hon och jag är själv tills de andra kommer hem.
får vi så vad vi hittar på, kanske drar till crossroads eller något :)
ikväll ska jag nog träffa nicolette om jag inte har planerna fel.
helgen blir nog rätt lugn ändå, träning, packning osv.
måste tillbaka till amerikanska vägverket och fråga om mitt körkort ><
nej nu ska jag dra och fixa lite saker.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0