back to reality

ja då är jag tillbaka i mitt lilla rum i bellevue.
min weekend har varit kanon och tack för allt ronja <3
LA är stort och galet, men det var coolt!

cheesecake factory och bion var brabra.
maten lika mumsig som vanligt och johnny depp
var sjukt bra i filmen som han alltid brukar vara.

universal studios var kanon :) åkte på gatan och såg
husen där de spelar in desperate housewives,
kulliserna till grinchen och där de spelade in mumien filmerna.
vi åkte lite halvgalna karuseller och tittade på mycket.
när vi var på walk of fame på förmiddagen spöregnade det och
vi var inte där särskilt länge men gick lite och tittade
och såg även kodak theatre, där de höll på att förbereda inför
oscarsgalan som var igår! men jag har i alla fall varit där :)
på kvällen var vi slappa, middag, film och glass.

igår var vi uppe tidigt igen, packade ihop mina saker, blev
frukost på starbucks och sen körde vi en liten roadtrip,
till disneyland rättare sagt! vi var framme vid elva typ.
gick i första parken, käkade mat på rainforest café och sen
in i den andra parken för lite karuseller. åkte en skit rolig
berg och dahl bana som gick upp och ner och hit och dit..
parisehjulet var en skräckinjagande upplevelse, haha.
sen hann vi typ inte mer för vi var tvugna att dra oss till
flygplatsen så att jag hann med mitt flyg.
och flyga är det tråkigaste som finns, helt seriöst! :P
vera och mia hämtade mig när jag kom fram vid halv tio
och vi körde hemåt, i spöregn som vanligt..

bilder kommer senare på facebook, när jag har tid.
ikväll är det italienska som vanligt och jag har inte gjort läxan!
men får försöka hinna göra det innan ikväll.

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0