beautiful liar

vilka dagar, kan man bli tokigare och argare?
är trött som tusan, men ingen rast och ingen ro.
sitter i mjukisdressen redo för sängen men måste
samla krafter till en kväll med töserna.
ända till tio måste jag sitta uppe, dock ska ungarna i säng tidigt.

eftermiddagen igår och dagen idag har varit jobbig.
mår ju nästan dåligt, är det så här det ska vara?
vet att det går i perioder, men detta är jobbigt alltså.


idag på min lediga tid var jag ute med denice :)
hon hämtade mig vid nio och vi drog till bellevue square.
hon köpte skor och lite sånt, vi gick mest och tittade.
vi blir ju snart nästan grannar, haha. det kommer bli skoj!
varit mycket läkarbesök idag och mycket körande till skolan.
jag lagade middag idag, färdiggrillad kycklig, ris och sallad :)
har nästan packat klart inför LA, har lite kvar att fixa imorgon
på min ledig tid, plus dusch och lite städning här inne.
behöver verkligen komma iväg härifrån nu känner jag.
paketet är inte hämtat än, min hostmom är väldigt seg med vissa saker.
men imorgon hinner jag i alla fall se det innan jag åker :P
hoppas där ligger någon gottgott i jag kan ta med mig till flygplatsen.

folk hemifrån jag inte trodde engagerade sig så mycket
har börjat höra av sig, och en viss person här har blivit min
nya sms kompis, haha. dock får jag inte träffa han innan jag åker..
man blir förvirrad ibland alltså.

nej, nu är det snart dags att gå upp till ungarna igen.
och om jag känner detta huset rätt står det en hög med disk med ><
datorn hänger med till LA så lovar att försöka blogga när jag har tid.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0