before u know it

här sitter jag, precis kört ungarna till skolan.
morgonen gick rätt kanon, barnen var glada
och jag gjorde typ allt själv, haha.
"atleast I have a nanny", citat av G denna morgon :)
hon var super glad vilket gjorde mig glad.

dagen igår var rätt så kanon, solen lyste och alla var glada.
jag gjorde ungarnas tvätt och L tittade på film med resten
som var hemma. sen sov vi middag, jag somnade typ
i två timmar i soffan :P haha. men skönt var det!
de satte upp nya postlådan och jag körde och hämtade G.
jag var hemma med de två minsta medans de andra var på OT.
vi tittade på film och myste i sängen. vi lagade mat :)
jag tog en promenad i solen, det var ju blå himmel och inget
regn så jag passade på! i en och en halv timme var jag ute.
var nästa mörkt när jag kom hem och lite kallt..
hoppade in i duschen och sen gick jag upp där uppe.
jag och min hostmom gjorde popcorn och satt och tittade på
någon 1800-tals serie, som var rätt intressant ett tag :P
beger mig nog till gymmet imorgon, har väntat lite nu i
och med att jag inte känner mig helt kry än.

jag är på partyhumör och vill festa och dansa som tusan!
det suger att inte vara tjugoett här..
mina prickar är nästan borta med, blir man glad eller? :D
hoppas att mitt godis och min kamera anländer snart med.



såhär ser huset ut förresten som jag bor i, tror jag glömt visa er.
inget särskilt eller stort fancy som alla andra men jag gillar det :)
och ser ni min snygga stora blåa bil med? haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0